مرتضى يرد على العميد بكلام خطير

  • الكاتب Hany Samir
  • تاريخ اﻹضافة 2016-12-28
  • مشاهدة 14

هاجم مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، أحمد حسن نجم مصر السابق بعد مطالبة الأخير بمستحقاته عن الفترة التي قضاها بصفوف الفريق.

وقال منصور في تصريحات لبرنامج «اللعبة الحلوة» على شاشة «LTC»: «بيان إيه اللي طالع يتكلم عليه، يروح يشوف هو متجوز من مذيعة في السر، ونسي مراته اللي وقفت جنبه وأنقذته».

وتابع منصور: «فلوسه اللي كان بيتكلم عنها مكنش يقدر يقول كلمة واحدة أيام ممدوح عباس بسبب البلطجية اللي كانوا في النادي وعايز ياخدهم دلوقتي هو فتح على نفسه النار»، مضيفًا: «تعالى هنا بقى وقولنا أنت مشارك مين علشان تفتح جيم وشركات سياحة ومعارض سيارات وغيره، وشريكك بتاع بولاق بيتاجر إيه وكله بالقانون ومش هسيبك».

وأضاف رئيس نادي الزمالك موجهًا رسالة إلى اللاعب: «حصانة إيه اللي عايز تشيلها عني أنا من روض الفرج وخليك في حالك وأنت زعلان علشان كشفت حقيقة زواجك السري، وبعدين مفيش بث لمباريات الزمالك على دي إم سي اللي أنت شغال فيها».

جدير بالذكر أن أحمد حسن لاعب مصر السابق أصدر بيانًا يوضح فيه أن مرتضى منصور هو صاحب المكالمات المجهولة التي تهدده، وذلك بعد الكشف عنها عن طريق النيابة العامة، وطالب مجلس النواب برفع الحصانة عن منصور.

شارك هذا الموضوع

آراء الأعضاء

الأوسمة

مواضيع مميزة